Fogorvosi és Szájsebészeti magánrendelő

Kezelések

Csapatunk készen áll, hogy a fogászat minden területén teljes körű ellátást biztosításon, akár egész családja számára.

• Esztétikai Fogászat

A mosoly a lényeg! Visszakapja önbizalmát, és nem csak fogai egészségesek lesznek, de meggyőzi az Ön legnagyobb kritikusát is: saját magát.

Esztétikai fogászat

• Implantáció

Mindenki olyat szeretne mint az igazi, nos a leg

közelebb ez áll hozzá!

Implantátum

Szájsebészet

• Fogpótlás

Pótolt fogazat: a jó megjelenés ezzel kezdődik. Hozza ki a legtöbbet a mosolyából!

Fogpótlások

• Megtartó Fogászat

A konzerváló fogászati eljárások során a fog vagy annak egyes részeit megmaradnak, nem távolítjuk el a fogat, de bizonyos részeit pótoljuk idegen anyagokkal.

Megtartó Fogászat

• Értelmi kihívásokkal élők, Dentofóbia
      Fogorvostól való félelem, fájdalom, szorongás idegen emberek előtt, felügyeletet, vagy állandó ápolást igénylő személyek kezelése mind megoldható drogok helyett egy bizalmi kapcsolattal, és idővel egy képzett terapeuta segítségével.

Dentofobia

Értelmi kihívásokkal élők, Dentofóbia

• Góckutatás

Gockutatas
      A ferőzéses eredetű gócok egyik fő előfordulási helye a szájüreg és az arcüreg. A góc egy fertőzés mely a szervezet rejtett helyén, elzárva folyamatosan  jelen van, olyan panaszokat okozva mint bőrpanaszok, fáradékonyság, hajhullás, hőemelkedés, ízületi gyulladás, szemgyulladás, szívdobogás érzése, veseproblémák. Korszerű diagnosztikánknak és szakértelmünknek köszönhetően megoldódhat más szűnni nem akaró egészségügyi panasza.

Góckutatás

• Fogínysorvadás kezelés

A Parodontológiai fogászat, az ínybetegségek kezelésével foglalkozó terület. Az idős korosztály fogvesztésének vezető oka az évtizedek át kezeletlen ínysorvadás!

Parodontológia fogínysorvadás kezelés

• Dentál Wellness

Profilaxis

A prevenciós tevékenységek során lehetőség van a korai felismerésre, az elváltozás megszüntetésére a legkisebb áldozatok árán. A legolcsóbb foga az amelyet a természettől kapott! Ennek megőrzésére a dentális profilaktikus ellátás ad lehetőséget, ahol egyes betegségek megállíthatók vagy a fog elvesztését okozó elváltozások felderíthetők.

Profilaxis

• Fogfehérítés
      A kávé, tea és vörösbor vagy dohányzás a fogak elszíneződését okozzák az évek múltával. Előfordulhat, hogy saját fogait közelebbről megnézve, megfigyelte már, hogy az évek során némileg sötétebbek lettek, az íny mellett sötét vonal húzódik. Habár ez teljesen normális folyamat, mégis mindenki megérdemel egy szép és magabiztos fehér mosolyt, mely olyan fehér fénnyel csillan fel mint amikor még gyerekek voltunk. A Mecseki Dental professzionális fogfehérítő kezelése teljesen biztonságos fájdalom-mentes és nem roncsolja a fogzománcot. Az eljárás végén 4 – 8 árnyalatnyit változik a fogak színe, hatása évekig tart. A kezelés alig egy órát vesz igénybe és magabiztosan, hollywoodi mosollyal az arcán sétálhat el. Lépjen kapcsolatba velünk még ma!

feherítes-jo

Fogfehérítés