Profilaxis

A fogkő a fogakon folyamatosan lerakódó elmeszesedett lepedék .Rengeteg élő baktériumot tartalmaz. Ennek eredménye a gyulladt, vöröses lilás ínyszegély . Duzzadt vérzékeny fogíny .Ha az állapot hosszú ideig fenn áll a fogmeder  lebontódik ,az íny sorvad és vissza húzódik. A szabaddá váló fognyakak érzékennyé válnak. A folyamatot kellemetlen szájszag kíséri. Végül a fogak megmozdulnak és esetenként az ép, az az  szuvasodás mentes fogak elvesztése lesz a következmény.

Szájhigiénés kezelés a fogászat első és legfontosabb feladata!

-A fogászati beavatkozások előtt az első lépés mindig a fogkövek alapos eltávolítása. Rendelőnkben ezt fogorvos vagy dentálhigiénikus végzi  .

-Teljesen fájdalmatlan beavatkozás.

-Ultrahanggal, modern kézi eszközökkel , professzionális szemcseszóró berendezéssel valamint sópolírozással történik.

-Az előrehaladott fogágybetegség prognózisa nagyon rossz a fogak elvesztéséhez vezet. A rendszeres fogorvosi vizsgálattal azonban teljesen megelőzhető!

Amiért érdemes fogkőeltávolításra és a dentálhigiéniai beavatkozásra járni

A fogászati kezelés, az implantátumtól kezdve a fogtöméssel bezárólag csak akkor lesz sikeres az íny gyulladástól mentes és a fogakon nincsen fogkő. Ha a fogágyat egészségesen tartja nem kell fogat veszítenie és elkerülheti hogy drága fogpótlásokra legyen szüksége. Fogászatunkon a magasan képzett rutinos empatikus orvosok és dentálhigienikus közreműködésével Ön is elérheti ezt a gyönyörű állapotot:

Profilaxis

Jelentkezzen be egy vizsgálatra  most!